Radość jest zaraźliwa. Wierzymy, że projekty dające radość nam - twórcom, dają radość zamawiającym je klientom. Wiemy, że odbiorca, który doświadczy radości w kontakcie z marką, produktem czy wydarzeniem częściej do niego wraca. Dlatego koncentrujemy się na przemyślanych, radosnych projektach, które bazują na empatii, przekazują pozytywną energię, działają lepiej i „żyją" dłużej.
Kreatywność nie ma granic. Zmieniający się świat codziennie redefiniuje potrzeby i sposoby tworzenia nowych produktów oraz sposoby komunikowania się z klientami. Poruszanie się utartymi ścieżkami coraz rzadziej prowadzi do sukcesu. Dlatego nie wierzymy w wąską specjalizację a nasze studio z założenia ma charakter multidyscyplinarny. Łączymy klasyczne techniki warsztatowe z drukiem 3D. Street-art z instalacjami multimedialnymi. Nie boimy się żadnych projektów ani wyzwań. Bez względu na to,czy czy potrzebujesz oprawy wizualnej swojego festiwalu filmowego, kampanii społecznej, projektu i budowy swojego pop-up shopu, spotu filmowego, czy identyfikacji wizualnej wspólnie zastanowimy się jakimi środkami osiągnąć najlepszy efekt :)
Jane Stoykov | partner | dyrektor kreatywny
Dyplomowany rzeźbiarz. Pracę w reklamie rozpoczął w 1993 r w agencji Corporate Profiles. W 1995 dołączył do Grey Warszawa i jako dyrektor artystyczny kierował pracą pięcioosobowego zespołu kreatywnego. Odpowiedzialny za komunikację Alima Gerber, Axel Springer, Smithkline & Beecham oraz browaru Bosman Szczecin.  Wprowadzał na rynek serię napojów Frugo oraz magazyn Komputer Świat. W maju 2000 rozpoczął współpracę z DDB Warszawa. Pracował dla Idea Centertel, Telekomunikacji Polskiej, UDV (Smirnoff) oraz Kompanii Piwowarskiej. Wprowadzał na rynek Lukas Bank. W latach 2004 do 2009 Dyrektor Kreatywny Scholz & Friends Warszawa. W tym zespole promował nowe modele samochodów Mercedes - Benz i budował wizerunek PKO BP. Pracował dla Frito Lay, Partner Germanos, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Współtworzył kampanię promocyjna polskiej oferty na Euro 2012. Od 2009 jako właściciel Taxidriver obsługiwał Polską Akcję Humanitarną, Bayer Polska, Cadbury Wedel, n-tv. W latach 2010 - 2016 Dyrektor Kreatywny agencji Focus Advantage. Od 2005 roku członek Klubu Twórców Reklamy i juror konkursu reklamowego KTR. Jego prace były wielokrotnie nagradzane i wyróżniane między innymi przez London International Advertising Award oraz ADC Europe. Tworzone przez niego kampanie nagradzane były również za skuteczność przez jury konkursu Effie Awards.

Tomek Jarosz | partner | design director
Projektant. Od kilkunastu lat zawodowo zajmuje się projektowaniem produktów, mebli, wnętrz, wystaw i obiektów dla przestrzeni publicznych. Przez ostatnie 5 lat dyrektor działu Design w agencji reklamowej Focus Media Group. Wcześniej prowadził dział projektowy firmy produkcyjnej Arteo Design. Pracował dla klientów i marek z wielu branż w tym: Citibank, Nivea, Acer, Asus, Philips, Nestle, Ericsson, Orange, Finlandia, Jack Daniel’s, PKO BP, BPH/GE, Empik, Unilever, Heineken, Grupa Żywiec, Volvo, Brown-Forman, Wyborowa, Lavazza, US Pharmacia. Jego prace wystawiano m.in. na Międzynarodowym Biennale Designu w St. Etienne, wystawach promujących polski design: Wobec Konsumpcji (Budapeszt), Konsum.Pl (Weimar), Sztuka projektowania (Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie) i in. Zdobywca kilkunastu nagród za design - KTR, Kreatura, Golden Arrow, Popai Poland Awards, Displayer. Absolwent Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Studiował w National College of Art and Design w Dublinie oraz na wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej.

Mikołaj Hałabuda | projektant graficzny
Absolwent projektowania graficznego na ASP w Katowicach. Studiował w Faculdade de Belas Artes (Porto, Portugalia). Od 2012 przygotowuje projekty graficzne dla wydarzeń kulturalnych (m.in Bytom Film Festiwal, Festiwal Gamardżoba Kino, Maraton Piosenki Osobistej), identyfikację wizualną oraz projekty druków reklamowych. Jego prace wystawiono na wystawach: 3xK (Katowice, 2018), As Fotografias e o resto 3 (Porto, 2018), Interference Festiwal (Gdańsk, 2018), Fundacja Kultury Obrazu (Katowice, 2019).

Back to Top