Radość jest zaraźliwa. Wierzymy, że projekty dające radość nam - twórcom, dają radość zamawiającym je klientom. Wiemy, że odbiorca, który doświadczy radości w kontakcie z marką, produktem czy wydarzeniem częściej do niego wraca. Dlatego koncentrujemy się na przemyślanych, radosnych projektach, które bazują na empatii, przekazują pozytywną energię, działają lepiej i „żyją" dłużej.
Kreatywność nie ma granic. 
Zmieniający się świat codziennie redefiniuje potrzeby i sposoby tworzenia nowych produktów oraz sposoby komunikowania się z klientami. 

Poruszanie się utartymi ścieżkami coraz rzadziej prowadzi do sukcesu. 
Dlatego nie wierzymy w wąską specjalizację, a nasze studio z założenia ma charakter multidyscyplinarny. 

Łączymy klasyczne techniki warsztatowe z drukiem 3D. Street-art z instalacjami multimedialnymi. 
Nie boimy się żadnych projektów ani wyzwań. 

Bez względu na to, czy potrzebujesz oprawy wizualnej swojego festiwalu filmowego, kampanii społecznej, projektu i budowy swojego pop-up shopu, spotu filmowego, czy identyfikacji wizualnej wspólnie zastanowimy się jakimi środkami osiągnąć najlepszy efekt :)
Jane Stoykov | partner | dyrektor kreatywny
Dyplomowany rzeźbiarz. Pracę w reklamie rozpoczął w 1993 r w agencji Corporate Profiles. W 1995 dołączył do Grey Warszawa i jako dyrektor artystyczny kierował pracą pięcioosobowego zespołu kreatywnego. Odpowiedzialny za komunikację Alima Gerber, Axel Springer, Smithkline & Beecham oraz browaru Bosman Szczecin.  Wprowadzał na rynek serię napojów Frugo oraz magazyn Komputer Świat. W maju 2000 rozpoczął współpracę z DDB Warszawa. Pracował dla Idea Centertel, Telekomunikacji Polskiej, UDV (Smirnoff) oraz Kompanii Piwowarskiej. Wprowadzał na rynek Lukas Bank. W latach 2004 do 2009 Dyrektor Kreatywny Scholz & Friends Warszawa. W tym zespole promował nowe modele samochodów Mercedes - Benz i budował wizerunek PKO BP. Pracował dla Frito Lay, Partner Germanos, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Współtworzył kampanię promocyjna polskiej oferty na Euro 2012. Od 2009 jako właściciel Taxidriver obsługiwał Polską Akcję Humanitarną, Bayer Polska, Cadbury Wedel, n-tv. W latach 2010 - 2016 Dyrektor Kreatywny agencji Focus Advantage. Od 2005 roku członek Klubu Twórców Reklamy i juror konkursu reklamowego KTR. Jego prace były wielokrotnie nagradzane i wyróżniane między innymi przez London International Advertising Award oraz ADC Europe. Tworzone przez niego kampanie nagradzane były również za skuteczność przez jury konkursu Effie Awards.​​​​​​​

Tomek Jarosz | partner | design director
Projektant. Od ponad 20 lat zawodowo zajmuje się projektowaniem produktów, mebli, wnętrz, wystaw i obiektów dla przestrzeni publicznych. Pracował jako dyrektor działu Design w agencji reklamowej Focus Media Group. Wcześniej prowadził dział projektowy firmy produkcyjnej Arteo Design. Pracował dla klientów i marek z wielu branż w tym: Citibank, Nivea, Acer, Asus, Philips, Nestle, Ericsson, Orange, Finlandia, Jack Daniel’s, PKO BP, BPH/GE, Empik, Unilever, Heineken, Grupa Żywiec, Volvo, Brown-Forman, Wyborowa, Lavazza, US Pharmacia. Jego prace wystawiano m.in. na Międzynarodowym Biennale Designu w St. Etienne, wystawach promujących polski design: Wobec Konsumpcji (Budapeszt), Konsum.Pl (Weimar), Sztuka projektowania (Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie) i in. Zdobywca kilkunastu nagród za design - KTR, Kreatura, Effie Awards Poland, Golden Arrow, Popai Poland Awards, Displayer. Absolwent Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Studiował w National College of Art and Design w Dublinie oraz na wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej.
Back to Top