WatchDog Polska - Kampania społeczna 1%
NIE ZŁOŚĆ SIĘ NA DARMO
Klient: Sieć Obywatelska WATCHDOG Polska | Współautor: Jacek Pawlak (TENPAWLAK&COMPANY)

Żyjemy w czasach, które przyzwyczaiły nas do arogancji i bezkarności "władzy". Każdy poranek, który spędzamy na czytaniu "niusów" może skończyć się nagłym skokiem ciśnienia i mimowolnym rzutem kawką w monitor. W myśl koncepcji mówiącej o tym, że złość jest w swojej istocie uczuciem dobrym
- bo konstruktywnym -  postanowiliśmy przekuć te codzienne skoki energii w rzecz konstruktywną. Konkretne wsparcie dla organizacji, która od wielu lat, niezłomnie walczy w naszym imieniu o kontrolę społeczną nad politykami i instytucjami publicznymi. Nietypowym rozwiązaniem, które zastosowaliśmy
w kampanii było wyprodukowanie i emisja dwóch niezależnych linii kreatywnych. Miłym zaskoczeniem było duże powodzenie kampanii, która zaowocowała rekordowym wynikiem. 

Kampania nagrodzona w konkursie EFFIE Awards Poland, w kategorii Non-profit & Public Service w 2022 roku.
Back to Top